Uw Nota

U bent van ons gewend om de tandartsnota te ontvangen van Famed. Famed is overgenomen door Infomedics. Vanaf 1 oktober 2020 worden onze nota’s door Infomedics verstuurd.

Rekeningen van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of uw behandeling gedekt wordt door uw tandartsverzekering. Als u niet volledig verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rest nota.

Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de nota te betalen.

Digitale rekening
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, kunt u uw nota voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit aan ons aan bij uw volgende bezoek. Let er op dat de rekening in uw ongewenste e-mail terecht kan komen.

Wijziging adres- en contactgegevens
Wij verzoeken u wijzigingen in uw adres, e-mailadres en mobiele telefoonnummer direct aan ons door te geven. Let op: u bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid van uw adres, e-mailadres en telefoongegevens.

Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veel gestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw nota al betaald is. Komt u er niet uit, dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer: